W ośmiu lokalizacjach na terenie miasta i w jego sąsiedztwie umieszczono dedykowane klubowi bannery. #GłogówTuSięGra to kampania outdoorowa przygotowana przy współpracy ze Sponsorem ligi firmą bukmacherską Fortuna. Do niej zaangażowani są także kibice, którzy mogą wygrać oficjalną koszulkę meczową z bieżącego sezonu z podpisami piłkarzy Chrobrego.
Aby przystąpić do rywalizacji w konkursie, należy zlokalizować jeden z bannerów, w ciekawy sposób udokumentować go na zdjęciu, po czym umieścić je na prowadzonym przez siebie profilu na Facebooku, Instagramie lub Twitterze, oznaczając przy tym ligę (@Fortuna1Liga), jej Sponsora (@eFortuna) i związane z kampanią hasło #GłogówTuSięGra. Konkurs trwa do 30 listopada włącznie.
Zdjęcie wykorzystane do kampanii. Radość drużyny po bramce zdobytej w wygranym 2:1 meczu z GKS-em Bełchatów