POLITYKA PRYWATNOŚCI CHROBRY-GLOGOW.PL


W ramach naszego serwisu internetowego stosujemy pliki cookies.
Szczegółowe informacje dotyczące stosowania cookies dostępne są w "Polityce prywatności".

X
Herb Chrobry

chrobry głogów S.A.Strona oficjalna

Dzisiaj jest02.04.2020
facebook_glogów glogów_twitter glogów_youtube glogów_instagram glogów_mah glogów_mok

Rusza Fantasy 1 Liga

17.02.2020 Autor: ŁJ Źródło: informacja prasowa


Pierwszoligowcy na boiska wybiegną lada moment! A już dziś można stworzyć swoją drużynę w zabawie Fantasy 1 Liga i sprawdzić się w roli menedżera. Warto spróbować, bo na najlepszych czekają nagrody.

Zasady zabawy są bardzo proste. Wystarczy się zarejestrować na fantasy.1liga.org (jeżeli brałeś udział w poprzedniej edycji, wystarczy, że się zalogujesz) i z piłkarzy grających na co dzień w rozgrywkach Fortuna 1 Liga stworzyć swój zespół. Osiągnięcia uczestnika konkursu zależą od wyników (bramki, asysty, inne), jakie uzyskają wybrani przez niego zawodnicy w prawdziwych ligowych meczach.
 
1. TWORZENIE DRUŻYNY
Kupujemy piętnastu piłkarzy (2 bramkarzy, 5 obrońców, 5 pomocników, 3 napastników), pamiętając, że musimy zmieścić się w budżecie, który wynosi 28 wirtualnych złotych, a także o tym, że z jednego ligowego klubu może się znaleźć w naszej drużynie co najwyżej 3 graczy!
Po zakupie 15 piłkarzy decydujemy, którzy będą grać w podstawowym składzie, a którzy powędrują na ławkę rezerwowych. Żeby zawodnika z rezerwy przesunąć do składu podstawowego, musimy najechać kursorem na jego koszulkę, złapać ją i przeciągnąć (mechanizm drag&drop) w miejsce zawodnika na diagramie boiska, który zostanie rezerwowym.
Kolejnym krokiem jest wybór kapitana (punktuje podwójnie) i jego zastępcy (punktuje podwójnie, jeśli nie zagra kapitan).
UWAGA! Do czasu rozpoczęcia pierwszego meczu rundy wiosennej, czyli do soboty 29 lutego, do godz. 12:30, możemy robić dowolną liczbę transferów, zmieniać ustawienie piłkarzy na boisku (1-3-4-3, 1-3-5-2, 1-4-4-2, 1-4-5-1, 1-4-3-3, 1-5-3-2, 1-5-4-1), kapitana i jego zastępcę, przesuwać zawodników do składu rezerwowego i odwrotnie.
 
2. LIGI PRYWATNE
Każdy uczestnik zabawy może założyć własną ligę prywatną i zaprosić do niej znajomych lub innych uczestników konkursu. Każda liga prywatna ma swój własny ranking. Są dwa rodzaje lig prywatnych - klasyczne i head-to-head. W tych pierwszych o kolejności w lidze decyduje suma punktów w konkursie, natomiast w drugich - co kolejkę zdobywamy do klasyfikacji ligi albo 3 punkty (zwycięstwo), albo 1 (remis). To wszystko zależy od tego, jak zakończy się nasz pojedynek z innym uczestnikiem ligi.
 
3. REZERWOWI
W rezerwie zawsze będziemy mieć bramkarza i trzech zawodników z pola. Jeżeli podstawowy bramkarz nie zagra, punktować za niego będzie bramkarz rezerwowy - jeżeli oczywiście grał w kolejce. W przypadku zawodników z pola liczy się kolejność. Pierwszeństwo w zastępowaniu niegrających zawodników z pierwszego składu ma rezerwowy z numerem 1. Jeżeli nie grał ktoś ze składu podstawowego, a także pierwszy rezerwowy, to do punktacji zaliczać się będą zdobycze rezerwowego z numerem 2 itd.
 
4. NAGRODY
Trzech najlepszych menedżerów klasyfikacji generalnej otrzyma oryginalne koszulki meczowe wybranego pierwszoligowego klubu. Podobną koszulkę przewidziano również dla administratora najlepszej klasycznej ligi prywatnej. Z kolei w rankingach miesiąca (marca, kwietnia i maja) do wygrania są koszulki Fantasy 1 Liga. Od 23. kolejki startuje liga specjalna pod nazwą 1. LIGA FANTASY CUP, gdzie do wygrania będzie koszulka reprezentacji Polski. 
 
5. PUNKTACJA
Bramki:
  • - napastnicy: 4 punkty
  • - pomocnicy: 5 punktów
  • - obrońcy: 6 punktów
  • - bramkarze: 8 punktów
Asysty:
  • - napastnicy i pomocnicy: 3 punkty
  • - obrońcy: 4 punkty
  • - bramkarze: 6 punktów
Mecz bez straconej bramki:
  • - obrońcy i bramkarze: 3 punkty
  • - pomocnicy: 1 punkt
Za udział w meczu:
  • - piłkarz ze składu podstawowego: 2 punkty
  • - piłkarz ze składu rezerwowego: 1 punkt
Rezultat spotkania:
  • - zwycięstwo drużyny: 1 punkt
  • Obrona rzutu karnego: 4 punkty
  • Wywalczenie rzutu karnego: 2 punkty
Strata bramki:
  • - tylko bramkarze i obrońcy - po minus 1 punkt za każdą straconą bramkę z wyłączeniem pierwszej
  • Żółta kartka: minus 1 punkt
  • Czerwona kartka: minus 3 punkty
  • Niewykorzystany rzut karny: minus 3 punkty
  • Bramka samobójcza: minus 3 punkty
  • Spowodowanie rzutu karnego: minus 2 punkty

Chrobry TV



więcej

Sponsorzy

100% akcji Spółki

Sponsor Premium

Partner techniczny

Business Club Złoty

Business Club Srebrny

Business Club Brązowy

Sponsorzy ligi

Przyjaciele

Patronat Medialny

Przyjaciele

#
#