POLITYKA PRYWATNOŚCI CHROBRY-GLOGOW.PL


W ramach naszego serwisu internetowego stosujemy pliki cookies.
Szczegółowe informacje dotyczące stosowania cookies dostępne są w "Polityce prywatności".

X
Herb Chrobry

chrobry głogów S.A.Strona oficjalna

SKLEP
Dzisiaj jest03.12.2021
facebook_glogów glogów_twitter glogów_youtube glogów_instagram glogów_mah glogów_mok

Z. Leszko: Pierwsza liga jest w zasięgu

16.03.2012 Autor: TK Źródło: własne


- Pierwsza liga, jeżeli nam się uda awansować, jest w zasięgu. Koszty utrzymania zespołu w tej klasie nie są przepaścią w stosunku do drugiej ligi - powiedział Prezes Chrobrego Głogów S.A. Zbigniewem Leszko, z którym wywiad publikujemy.

 

-Czy w przypadku awansu do pierwszej ligi klub poradziłby sobie finansowo? Czy jest na to przygotowany?
- Na połączeniu zyskała spółka i klub. Stać nas choćby na obóz dla pierwszego zespołu. Więcej środków zabezpieczonych jest na odżywki, odnowę dla zawodników czy też sprzęt. W planie inwestycyjnym na ten rok jest dużo pozycji służących piłkarzom, ale też i innym sportowcom. Powstała Akademia Piłki Nożnej Chrobrego, w szczególny sposób chcemy podchodzić do najmłodszych. Na dziś budżet Chrobrego nie jest ogromny, ale wystarczający. Stawiamy na  systematyczny rozwój. Najważniejsze, że jesteśmy stabilnym i wypłacalnym pracodawcą. Nasi zawodnicy mogą być pewni, że nie spotkają ich przykre niespodzianki na koniec miesiąca. Tutaj można spokojnie oddać się pracy i treningom. Pierwsza liga, jeżeli nam się uda awansować, jest w zasięgu. Koszty utrzymania zespołu w tej klasie nie są przepaścią w stosunku do drugiej ligi. Tym bardziej, że planowana reorganizacja rozgrywek i połączenie obu grup II ligi również będzie wiązać się z podróżami po całej Polsce.

 

- Zakładając, że teraz nie uda się awansować, czy w przyszłości celem klubu będzie próba znalezienia się na zapleczu Ekstraklasy?
- W sporcie zawsze powinno się dążyć do zwycięstwa. W pierwszej lidze, teraz czy później, też tak trzeba będzie myśleć.

 

- Czy już z całą pewnością można stwierdzić, że kolejny sezon zaczniemy z jupiterami na stadionie? Czy coś może jeszcze zakłócić realizację zadania w terminie?
- Postępowanie przetargowe zostało rozstrzygnięte i przysłowiowa piłka jest po stronie wykonawcy. Z naszej strony wszystko zostało zrealizowane i czekamy aż prace ruszą z kopyta. Sam także nie mogę doczekać się inauguracji kolejnego sezonu w piątkowy wieczór przy świetle jupiterów.

 

-Czy poza oświetleniem, Spółka ma w bliższych bądź dalszych planach inne inwestycje na swoim terenie?
- Oprócz oświetlenia stadionu zakupiliśmy już w tym roku sześć specjalistycznych urządzeń do odnowy i rehabilitacji. W tym aparat do terapii falą uderzeniową. Wszystkie mają służyć naszym sportowcom. Czekamy na dostawę aquamasażera, czyli specjalnej kapsuły z suchym masażem wodnym. Ten bardzo nowoczesny sprzęt będzie służył nie tylko sportowcom. Przed nami stworzenie i implementacja systemu identyfikacji i sprzedaży na stadionie. Chcemy scentralizować system sprzedażowo – kasowy na wszystkich obiektach. Dzięki temu bilety lub karnety na dowolną usługę (basen, odnowę) czy imprezę (mecz, koncert) będzie można kupić w dowolnej kasie spółki lub przez internet. W ramach tej inwestycji powstanie system rezerwacji obiektów i obsługi stowarzyszeń, zmodernizujemy też system finansowo-księgowy w spółce. Sporo jak na jeden rok. Może niektóre przedsięwzięcia nie wydają się efektowne, ale bardzo usprawnią funkcjonowanie Spółki. Mam nadzieję, że odczują to nasi klienci – także kibice.
Do tego należy jeszcze dodać ogrom zakupów wyposażenia obiektów, mniejszych i większych remontów itp. Kontynuujemy pracę nad estetyką i terenami zielonymi. W ostatnich dwóch latach na obiektach nasadziliśmy kilkadziesiąt drzew i kilkaset krzewów. W tym roku dojdą kolejne okazy drzewostanu, krzewów i dziesiątki ozdobnych donic z kwiatami przed naszą halą. Efekty w przypadku kwiatów będą widoczne za kilka miesięcy, w przypadku drzew za kilka lat.
Kolejne potrzeby to kompleks sportowy dla APN na osiedlu Piastów Śląskich. Marzy się nam również przebudowa istniejących saun w prawdziwe centrum wellness & spa oraz hala piłkarsko-tenisowa, skate park... Marzeń i potrzeb jest jak zwykle więcej niż pieniędzy.

 

-Jaka jest obecnie kondycja piłkarskiej części Spółki?
 - Sportowa? Przekonamy się już w sobotę. W kwestii organizacyjnej i finansowej stabilna i przewidywalna. Liczymy, jako Spółka, na większe zaangażowanie się lokalnych przedsiębiorców. Rozpoczynamy akcję WSPIERAM, skierowaną do właścicieli głogowskich firm, ale i do wszystkich miłośników MZKS, każda złotówka wsparcia dla Klubu to szansa na lepsze wyniki.  Zapraszam do naszego Pomarańczowo-Czarnego sklepiku na Pływalni Chrobry. Tam naprawdę można udowodnić swoją sympatię i przywiązanie do drużyny. Oferujemy oryginalne produkty, które sprawdzają się jako pomysły na nietuzinkowy prezent. I nie są to wyłącznie szaliki, czy inne typowe gadżety kibica.

 

- Jakie plany, a jakie oczekiwania wobec Akademii Piłki Nożnej ma Spółka?
- Bardzo poważnie myślimy o dzieciakach. I jak było widać w trakcie prezentacji Chrobrego nie tylko my. Akademia wywołała nie mniejszy aplauz widowni niż pierwszy zespół. Chcemy podwoić liczbę dzieci trenujących u nas. Patrzymy na te dzieci i widzimy w nich piłkarzy pierwszego zespołu, ale za dziesięć lat oczywiście. Nie wszyscy wyrosną na gwiazdy futbolu, ale dzięki popularności piłki setki z nich uczy się na naszych boiskach pracy zespołowej, zasad Fair Play. To też działanie wychowawcze, bo dzieciaki mają zorganizowany czas wolny. A trenując dbamy o ich prawidłowy rozwój fizyczny. I to jest chyba najważniejsze.

 

- Czy Chrobry S.A. czynił starania o wsparcie ze strony KGHM i z jakim efektem? Czy firmy chcą wspierać naszą drużynę?
- Tuż po przejęciu klubu Spółka wystąpiła z propozycją by KGHM został tytularnym sponsorem klubu. Niestety, okazało się, że polityka Polskiej Miedzi nie uwzględnia możliwości wsparcia zespołu piłki nożnej. Padła jednak deklaracja możliwości wsparcia grup dziecięcych. Złożyliśmy zatem jesienią ubiegłego roku wniosek do Fundacji Polskiej Miedzi współfinansowania rozbudowy centrum treningowego na osiedlu Piastów. Jak już wspominałem, ma ono służyć dzieciakom z Akademii Piłki Nożnej. Czekamy teraz na odpowiedź.
Myślę, że mamy solidną ofertę reklamy wizerunkowej dla głogowskich przedsiębiorców. Na naszej stronie internetowej odnotowujemy od kilku do kilkudziesięciu tysięcy wejść dziennie. W sezonie te liczby będą dużo większe, jest to doskonały sposób do promocji własnej firmy poprzez markę Chrobrego. Na ostatnim meczu na stadionie miejskim w Chojnicach widziałem sto kilkadziesiąt reklam wielkości bilbordu. Wszystkie dotyczyły małych lokalnych przedsiębiorstw. Oni rozumieją, że reklama na stadionie czy stronie klubowej to nie jest jałmużna dla piłkarzy, to obopólna korzyść.

Tagi

prezes    wywiad    zbigniew leszko   

Chrobry TV




więcej

Sponsorzy

100% akcji Spółki

Sponsor Premium

Partner techniczny

Business Club Platynowy

Business Club Złoty


Business Club Srebrny

Business Club Brązowy

Sponsorzy ligi

Przyjaciele

Patronat Medialny

#
#