Chrobry Głogów to z jednej strony usługi, a z drugiej emocje. Emocje z kolei to przede wszystkim klub piłkarski. Mecze pierwszej drużyny ogląda średnio 1500 kibiców, natomiast Akademia Piłki Nożnej to podobna liczba trenujących w niej dzieci i ich rodziców. Większość to osoby identyfikujące się z klubem, realizujące potrzebę przynależności do konkretnej grupy społecznej, osoby z pasją na całe życie. Mecze mistrzowskie na stadionie są więc niezapomnianymi przeżyciami, a nie ulotną chwilą. W ten sposób mogą być dużo skuteczniejszą formą reklamy od standardowych, w przypadku których trudniej o emocjonalny przekaz i trudniej o tak bardzo zaangażowanych odbiorców.
Dla największych Sponsorów przygotowaliśmy kilka wariantów najbardziej wykorzystujących potencjał klubu sportowego i najbardziej mających utrwalić markę wśród licznej i aktywnej społeczności. Prezentujemy wybrane opcje.
![]() Reklama na strojach, w których występują piłkarze pierwszej drużyny, to podstawowa możliwość reklamowa skierowana do głównych Sponsorów. Wizualizacja ukazuje dużą różnorodność w przypadku rozmieszczenia i wielkości reklamy. ![]() ![]() |
![]() Główni Sponsorzy otrzymują najwięcej przestrzeni na bannery reklamowe i najlepszą lokalizację - tuż przy boisku, co gwarantuje utrwalenie w mediach relacjonujących widowiska sportowe z udziałem drużyny. |
![]() Formą utrwalaną przez media są ścianki do konferencji prasowych. Sponsor otrzymuje dla siebie kilka miejsc do umieszczenia logotypu. |
![]() Marka jest rozpowszechniana na materiałach wydawanych przez Chrobrego Głogów, których nakład to tysiące: plakatach, biletach, karnetach, ulotkach etc… |
![]() Bonusem jest możliwość reklamowania się w pozostałej części bazy Chrobrego Głogów. Sponsor sam wybiera odpowiadające mu miejsce: kompleks basenowy, halę, korty bądź boisko na os. Piastów Śl. |