Jak lokalizacja wpływa na ilość klientów w firmie? |Chrobry Głogów S.A.

"Ale tu trudno dojechać" "Nie miałem gdzie zaparkować" "Ciężko tak po schodach, bo windy nie ma" "Ale Was ciężko znaleźć" Takimi słowami witają Cię Twoi nowi klienci? Sprawdź, co możesz zrobić, aby nie mieli problemów ze znalezieniem, dojazdem i wejściem do Twojej firmy!
27-03-2023 07:00
MK

Jaka lokalizacja nie podoba się klientom?

Każdy klient lubi łatwo korzystać z oferty firmy.

Dlatego chce łatwo dojechać.

Łatwo zaparkować.

Łatwo znaleźć firmę.

Łatwo do niej wejść, bez potrzeby wchodzenia na 1000 schodów.

Twój klient odpadnie i zniechęci się, gdy dojazd będzie utrudniony — na przykład zawsze trafi na korki czy na manewrowanie w wąskich uliczkach.

Zirytuje się po tym, jak będzie szukał przez 15 minut miejsca do zaparkowania. Wykaże się ogromnym zaangażowaniem i miłością do firmy, jeśli zaparkuje gdzieś daleko i straci kolejne minuty na dojście do Ciebie. To raczej rzadka sytuacja.

Kolejne kłody pod nogi klienta rzuca lokalizacja, którą trzeba mu tłumaczyć, aby ją znalazł. Zamiast powiedzieć "w Pływalni Chrobry" musisz mówić o ulicach, o innych firmach obok, o ukrytym wejściu i domofonie.

Co jeszcze stoi na drodze Twojego klienta? Pewnie schody. A po nich kolejne schody. I jeszcze klatka schodowa. I wejście na 6 piętro bez windy. Serio, to skutecznie wyklucza klientów z niepełnosprawnością.

Wybierasz między złą lokalizacją i złą lokalizacją?

Zakładasz swoją firmę.

Przeglądasz oferty różnych lokalizacji lokali usługowych.

Jedna ma utrudniony dojazd, bo jest daleko na peryferiach i prowadzą do niej wąskie, dziurawe drogi.

Druga cechuje się tym, że nigdy nie ma jak przy niej zaparkować. Niby jest płatny parking, a miejsc żadnych.

Kolejna to schody. Setki schodów. I jeszcze trochę schodów.

Następna lokalizacja jest trudna do znalezienia. Budynek niczym się nie wyróżnia. Nic przyciągającego wzrok nie ma obok. Przecież nie będziesz promował swojej konkurencji, gdy będzie nakierowywać klientów.

Czujesz, że z lokalizacjami jest coś nie tak. Że są specjalnie tak źle umiejscowione. Że zawsze są jakieś kłody pod Twoimi nogami.

Lokalizacja firmy tylko w centrum, w urokliwej okolicy?

Przez lata słyszałeś, że jak zakładać firmę, to tylko w centrum. 

W ładnej lokalizacji.

Lokalizacji premium.

Bo to podobno podnosi prestiż samej firmy.

Bo co innego fryzjer, a co innego fryzjer w centrum miasta.

Do takiego podejścia przekonuje Cię też to, że w centrum miast jest najwięcej osób.

Nie zawsze tak jest.

Są miejsca daleko od Centrum, gdzie codziennie pojawia się kilkaset osób.

To myślenie ogranicza Twój wybór.

Więzi Cię w nieprzyjemnym schemacie.

Nie pozwala dopuścić niczego innego.

W którym lokalu usługowym umieścić firmę?

Jako szef firmy masz zawsze wybór.

Albo wkurzeni klienci, narzekający za każdym razem na to, że "ale tu trudno zaparkować", "ale Was trudno znaleźć", "ale tu schodów" oraz "ale tu korki".

Albo zadowoleni klienci, którzy mają do Twojej firmy tak samo blisko z każdego zakątka Głogowa. Nie muszą tracić czasu na szukanie miejsc parkingowych, bo mają ich prawie 750. Łatwo Cię znajdują w budynku oraz mają windę, która zawozi ich pod same drzwi.

Takich zadowolonych klientów będziesz miał, gdy założysz firmę w Pływalni Chrobry.

Czeka na Ciebie lokal usługowy z 3 pomieszczeniami, łaźnią, szatnią, który znajduje się zaraz przy schodach i windzie.

Zadzwoń i umów się na oględziny - 504 273 474