Cel: oprawa sztandaru i cennych pamiątek

Telewizor z dużym ekranem, na którym oglądasz mecz Chrobrego, zakupiłeś w Media Expert, a do meczu ze znajomymi zamawiasz jedzenie z Pyszne.pl. Część kwoty z Twoich zakupów u Partnerów może trafiać na konto klubu i realizację…
16-10-2020 03:24
autor: ŁJ

Telewizor z dużym ekranem, na którym oglądasz mecz Chrobrego, zakupiłeś w Media Expert, a do meczu ze znajomymi zamawiasz jedzenie z Pyszne.pl. Część kwoty z Twoich zakupów u Partnerów może trafiać na konto klubu i realizację wspólnego celu. Tak działa aplikacja Fortuna 1 Ligi.

Zachęcamy do jej pobierania na swoje telefony, dołączenia do Chrobrego i robienia przy jej pomocy zakupów u polecanych Partnerów. Wyjaśniamy, jak to zrobić.

  • 1. Aplikację pobierasz stąd: https://aplikacja.1liga.org/
  • 2. Rejestrujesz się i dołączasz do kibiców Chrobrego Głogów
  • 3. Robiąc zakupy on-line u jednego z Partnerów aplikacji, dokonujesz tego wchodząc na jego stronę za pośrednictwem aplikacji i wtedy część z dokonanej transakcji trafia na konto klubu
  • 4. Dodatkowo w prywatnym panelu możesz podać numer karty bankomatowej i wtedy robiąc zakupy stacjonarne u Partnerów aplikacji część z dokonanej transakcji trafia na konto klubu
  • 5. Po zebraniu odpowiednich środków realizujemy nasz pierwszy wspólne cel - specjalną gablotę/witrynę na sztandar i najcenniejsze klubowe pamiątki historyczne, aby każdy mógł mieć możliwość jej podglądu.

ZAKUPY STACJONARNE 

Do tego celu potrzebne jest zgłoszenie w aplikacji dowolnej karty płatniczej podając jedynie jej 16-cyfrowy numer. Kluby tworzą i regularnie będą poszerzać sieć lokalnych punktów partnerskich. Płacenie w nich zgłoszoną kartą powoduje, że część z dokonanej transakcji trafia na konto klubu. Każdy punkt partnerski dobrowolnie deklaruje, jakim procentem może podzielić się z klubem. Jest to dodatkowa ścieżka, którą lokalny sponsor może wykorzystać do wspierania swojego ukochanego klubu.

Uwaga! W przypadku zakupów stacjonarnych (Tesco, BP), wymaga jest specjalna karta, którą należy zamówić. Szczegóły po kliknięciu w pole "dodatkowe informacje" na podstronie w/w Partnerów w aplikacji.

ZAKUPY INTERNETOWE

Wśród internetowych partnerów aplikacji znalazło się ponad 1000 sklepów. Wśród nich znajdziemy takie marki jak Adidas, AliExpress, Allegro, Avon, Booking.com, Castorama, CCC, Empik, Groupon, Leroy Merlin, Neonet, New Balance, Pyszne.pl, RTV Euro AGD, Sephora, SuperPharm i wiele, wiele innych, które również dzielą się częścią przychodów z transakcji dokonanych przez kibiców. Transakcja zostanie zapisana na konto klubu w momencie, kiedy kibic do sklepu internetowego wejdzie przez aplikację bądź stronę internetową aplikacja.1liga.org. Do zakupów w sieci nie jest potrzebne zgłoszenie karty płatniczej.

Podstawową zasadą działania modułu finansowego w aplikacji jest transparentność. Każdy użytkownik przed rozpoczęciem zakupów otrzymuje informację, jaki procent od dokonanej transakcji w danym sklepie trafi na konto klubu. Każdy użytkownik może na swoim koncie sprawdzić ilu dokonał transakcji, na jakie kwoty i ile z tej kwoty trafiło do klubu. Podobny wgląd mają punkty partnerskie

Bardzo ważną kwestią jest fakt, że środki uzyskiwane z użytkowania aplikacji zawsze trafiają na jasno sprecyzowany cel - w przypadku Chrobrego aktualnie jest to zbiórka na specjalną gablotę/witrynę na sztandar i najcenniejsze klubowe pamiątki historyczne, aby każdy mógł mieć możliwość jej podglądu. W każdym momencie użytkownicy mogą sprawdzić w aplikacji na co aktualnie klub zbiera środki, jaki jest stan zbiórki i ile dni pozostało do jej zakończenia.

Co zrobić, aby wspierać swój klub? Pobierz aplikację na swój telefon (wpisz w sklep „Fortuna 1 Liga”, aplikacja jest darmowa), przejdź proces rejestracji, potwierdź swój adres e-mail, wybierz klub, któremu kibicujesz i WSPIERAJ!